طرحی جدید برای ساعت های فراگامو و ورساچه

بر کسی پوشیده نیست که خرده‌فروشان، توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان باید راه‌های جدیدی برای برآورده کردن انتظارات در حال تغییر مصرف‌کنندگان در بازارهای لوکس و مد پیدا کنند.

 

بر کسی پوشیده نیست که خرده‌فروشان، توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان باید راه‌های جدیدی برای برآورده کردن انتظارات در حال تغییر مصرف‌کنندگان در بازارهای لوکس و مد پیدا کنند. این تغییرات در رفتار مصرف‌کننده باعث شد که پائولو مارای، رئیس و مدیرعامل بخش لوکس گروه تایمکس، که تجارت ساعت‌های سالواتوره فراگامو، ورساچه و ورسوس ورساچه را مدیریت می‌کند، گروه MadaLuxe را به عنوان توزیع‌کننده خود در ایالات متحده و کارائیب منصوب کند.

این ترتیب جدید در واقع در ژانویه اعلام شد، اما این دو شرکت تقریباً یک سال را صرف تدوین یک استراتژی کرده اند تا اینکه در ماه نوامبر مشارکت واقعی را اعلام کنند. این یک رویکرد چند لایه است که در نهایت بر تجربه در فروشگاه برای مصرف کنندگان تمرکز می کند.

Salvatore Ferragamo F-80 Motion

Salvatore Ferragamo F-80 Motion توسط Ferragamo

ما در ژانویه شروع کردیم اما واقعاً می‌خواستیم یک نوع دوره ماه عسل داشته باشیم و درک درستی از روش کار و روشی که باید توسعه دهیم را ایجاد کنیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در همان ابتدا آن را به یک رویداد بزرگ تبدیل نکنیم. . بیایید چند ماه با هم کار کنیم و یک تیم واقعا قوی داشته باشیم.»

این شرکت‌ها امسال افرادی را در نقش‌های مدیریتی با تجربه در صنعت مد و ساعت سوئیس استخدام کرده‌اند، از جمله افرادی که قبلاً با Fossil، Burberry، Tom Ford و Tag Heuer کار می‌کردند. آنها روی آموزش فروش، قیمت گذاری محصول، مدیریت موجودی در سطح فروشگاه، نمایشگرهای داخل فروشگاه و خدمات پس از فروش کار می کنند که همگی در تجربه ای که ارائه می دهند یکسان هستند. این کار آسانی نیست زیرا مارک های خرید ساعت در فروشگاه های بزرگ، فروشگاه های تخصصی مستقل و در بوتیک های مارک فروخته می شوند. بنابراین ایجاد رابطه برای موفقیت این تلاش حیاتی است.

ساعت زنانه مینیاتوری فراگامو

ساعت زنانه مینیاتوری Ferragamo توسط Ferragamo

امسال سال گذار بوده است، اما ما شاهد نشانه های بسیار مثبتی هستیم که نشان می دهد سال 2018 سال قدرتمندی خواهد بود. اول از همه به این دلیل که ما یک سری محصولات جدید داریم که در مورد آنها احساس خوبی داریم. و دوم، ما خودمان را سازماندهی کردیم تا این انتقال آرام را داشته باشیم تا بازار را مختل نکنیم.» من احساس می‌کنم در 99 درصد مواقع ما کاملاً در آنچه باید انجام شود همسو هستیم.».

گروه مدالوکس یک تجارت خانوادگی 30 ساله است که یکی از بزرگترین توزیع کنندگان مد و لوازم جانبی لوکس است. این شرکت به طراحی، تولید، خرید، فروش، بازاریابی و توزیع پوشاک، لوازم جانبی و کالاهای خانگی از برندهای لوکس و معاصر می پردازد. این اولین بار است که این شرکت وارد تجارت ساعت می شود، و این یکی از دلایلی است که به دنبال استعدادیابی استخدام شده است. با این حال، این یک شرکت با تجربه در ارائه راه حل برای مارک های مد لوکس با شبکه توزیع حدود 300 فروشگاه خرده فروشی در ایالات متحده استimages_1693819459_64f5a243df743.jpg

 

ساعت وینتیج Ferragamo Time Lady

ساعت وینتیج Ferragamo Time Lady توسط Ferragamo

این شرکت که دارای هفت بخش است، توسط تیم مادر و پسر سندی شول، مدیرعامل و آدام فرید، رئیس، تأسیس شد. آنها هفت سال پیش بخش لوکس کسب و کار خود را ایجاد کردند و آن را به عنوان یک کسب و کار در حال رشد به دلیل مصرف کنندگان جوان تر که تحصیل کرده و کنجکاو هستند، می بینند.

شول در همان مصاحبه با مارای گفت: «ما معتقدیم که بسیاری از آمریکایی‌ها می‌دانند تجمل چیست. «در گذشته ممکن بود از رفتن به یک فروشگاه لوکس ترسیده باشند، اما اکنون بسیار آگاه‌تر هستند. ما به شدت به بازار لوکس نفوذ کردیم و زمان زیادی را با انواع محصولات سبک زندگی لوکس سپری کردیم.

Versace V-Circle - The Manifesto Edition

Versace V-Circle - نسخه مانیفست توسط Versace

فرید افزود: «ما بازار آمریکا را به دلیل کیفیت و مهارت برندهای میراثی به عنوان یک منطقه رشد بسیار بزرگ در همه دسته‌ها، نه فقط ساعت ورساچه ها، می‌بینیم. این ساعت‌ها دقیقاً به آنچه که ما معتقدیم روندهای اصلی در ایالات متحده هستند، می‌روند.»

Marai گفت MadaLuxe روابط طولانی مدت با فروشگاه های بزرگ دارد. او معتقد است MadaLuxe حضور خود را در ساعت‌های Ferragamo و Versace افزایش می‌دهد، اطمینان حاصل می‌کند که کارکنان فروش به خوبی آموزش دیده‌اند و موجودی را به درستی مدیریت می‌کنند.

ما به شریکی نیاز داشتیم که تجملات را بشناسد و رویکردی توزیع‌شده با فروشگاه‌های بزرگ داشته باشد. آنها هنگام رفتن از یک فروشگاه بزرگ به فروشگاه دیگر، سران را می شناسند. این کمک زیادی می کند. ما فردی را انتخاب کردیم که تجربه تجملی فوق العاده ای داشته باشد و رویکردی بسیار باز داشته باشد.»

Marai همچنین خوشحال است که MadaLuxe یک بخش را فقط برای مدیریت تجارت ساعت Ferragamo و Versace ایجاد کرده است.

کرنوگراف ورساچه آیون

کرنوگراف ورساچه Aion با حسن نیت از ورساچه

او گفت: «یک تیم کاملاً جدید اختصاص داده شده به ساعت‌ها، چیزی است که به ما احساس خوبی می‌دهد. ما واقعاً تعدادی از افراد را استخدام کردیم که در دسته ساعت‌ مچی زنانه ها متخصص هستند.»

مارای که اهل میلان است، از زمانی که در سال 2005 رهبری بخش لوکس گروه تایمکس را آغاز کرد، با دفتر مرکزی در لوگانو، سوئیس، تغییرات را در کسب و کار مد و ساعت های لوکس مشاهده کرد.images_1693819469_64f5a24dc6d31.jpg

 

ساعت ورساچه آیاکوس

ساعت ورساچه آیاکوس توسط ورساچه

او گفت: "این نوع جدیدی از مصرف کننده است که می خواهد به روشی متفاوت خرید کند و ما باید یاد بگیریم که چگونه این مصرف کننده جدید را پردازش کنیم." «این فقط در مورد محصولات جدید نیست، زیرا اگر کل داستان بازاریابی را نداشته باشید، محصولات جدید معنایی ندارند. من حتی در مورد بازاریابی همانطور که در گذشته انجام شده است صحبت نمی کنم. در حال حاضر داستان کاملاً متفاوتی است.

«آنچه در حال رخ دادن است این است که وقتی مردم وارد یک فروشگاه می‌شوند، نمی‌خواهند محصولی بخرند. آنها می خواهند تجربه ای داشته باشند که شامل کیفیت خدمات و نحوه نمایش داستان خود در فروشگاه می شود. «تاریخ زیادی پشت یک نام تجاری نهفته است و نسل جدیدی از مردم وجود دارند که می‌خواهند درباره آن بیشتر بدانند تا احساس کنند که فقط یک محصول را نمی‌خرند. در عوض، آنها می خواهند چیزی بخرند که مربوط به دنیای آنها باشد.»

بسیاری از استراتژی‌ها به این می‌پردازند که چگونه جوانان مد امروز را هضم می‌کنند و چه چیزی برای آنها جذاب است. برخی از برندهای مد، مانند ورساچه، هویتی مبتنی بر محبوبیت بسیار زیاد آن در دهه 1990 دارند. هنگامی که از شول پرسیده شد که آیا جوانان همچنان با این زیبایی شناسی همذات پنداری می کنند، شول گفت که در تجربه خود، ورساچه امروز مانند همیشه مرتبط است و او به ساعت ورساچه خود به عنوان نمونه اشاره می کند.

ورساچه شناخته شده ترین و محبوب ترین برند است. این واقعاً شگفت‌آور است که ورساچه در کل به عنوان یک برند چقدر خوب عمل می‌کند.» «وقتی به این ساعت نگاه می‌کنید، من آن را به عنوان جواهرات می‌خرم. این چیزی بیش از یک ساعت است. این فقط یک بیانیه مد عالی است."

ساعت کریستالی در مقابل کاونت گاردن

ساعت کریستالی Versus Covent Garden توسط ورساچه

مارای به هفته مد میلان اشاره کرد، جایی که ورساچه با ادای احترام به بنیانگذار آن، جیانی ورساچه، که 20 سال پیش به طرز غم انگیزی کشته شد، برجسته بود. برای نمایش باند، این خانه مد سوپرمدل های دهه 90 را بازگرداند: سیندی کرافورد، نائومی کمپبل، کلودیا شیفر، کارلا برونی و هلنا کریستنسن. اما Marai همچنین اشاره کرد که این نمایش بیانیه ای در مورد آینده این برند است.

«قدرت برند مربوط به موقعیت گذشته نیست. باید نشان دهد که ظرفیت آن چیزی را که برای نسل های آینده می گوید دارد. قطعا، ورساچه به عنوان یک برند نشان می دهد که واقعاً در حال تغییر صفحه است. آخرین نمایشی که در میلان انجام دادند به افتخار جیانی بود. اما این بیانیه ای نیز بود که می گفت: "تو این کار را کردی، اکنون زمان آن است که به جلو بروی." این یک پیام بسیار مهم بود.

images_1693819478_64f5a256a0b14.jpg